رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

raha

اولین قاشق غذا

1390/7/22 14:44
نویسنده : مامان الناز
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم

دیروز کلی مامانو ذوق زده کردی نفسم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

دیروز شما اولین غذای زندگی تو بعد از شیر مامان خوردی.آرزو میکنم خوش اشتها باشی.همه غذاهارو دوست داشته باشی.

niniweblog.com

امروزم خودم برات فرینی درست کردم با شیر خودم مامانی.

دیروز رفتیم خونه عمه مونا.شما فقط خوابیدی آخه ٣ ساعت قبلش یه بند گریه کردی .جای واکسنت اوف شده بود.

niniweblog.com

فدات شم الهی زود خوب میشی.

امروزم با بابایی بردیمت حموم.کلی کیف کردی.

niniweblog.com

عاشقتم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مبینا
22 مهر 90 15:13
چقدرخوب آفرین رها جون،مبینای من هم چند روز دیگه چهارماهش تموم میشه،یعنی منم بایدبهش شروع کنم فرنی دادن رو؟آخه شنیدم تا 6 ماهگی باید فقط شیرمامان بخوره.


آره عزیزم اما من جون سرکار میرم دکترش گفت شروع کنم.انگار دیگه شیرم سیرش نمیکنه.
مامان رامیلا
22 مهر 90 15:20
الهی
خدا نگهش داره .


مرسی از لطفتون
مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 15:53
سلام. زود شروع کردی ها! تو اروپا از 4-5 ماهگی شروع میکنن ولی باز هم خودشون تاکید میکنن بهترین سن امادگی دستگاه گوارش بچه از 6 ماهگی هست ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
سارا
22 مهر 90 18:54
سلام خوبي عزيزم؟ايشالله كه هميشه شاد باشي خوشحال مي شم بهم سر بزني و برام نظر بزاري بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به raha می باشد