رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

raha

تولد 4 ماهگی

1390/7/18 13:15
نویسنده : مامان الناز
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

تولد ٤ ماهگیت مبارک    هورا  تولد ٤ ماهگیت مبارک   هورا  تولد تولد تولدت مبارکهورا

     نفسم امروز ٤ ماهه شدی.

خیلی خوشحالم

هر روز که بزرگتر میشی من یه کوچولو خیالم راحت میشه.

 

دو شبه تا صبح خوابیدن رو برای من و بابا ممنوع کردی.

امروز بردیمت واکسنتو زدیم.دو روزه استرس دارم که تو دردت میاد.تب میکنی اما خداروشکر زیاد بی تابی نکردی.

یه کوچولو گریه گردی زودم خوابت برد قبل از اینکه به ماشین برسیم.حالا اومدیم خونه مامان سیما که اگه تب کردی کمکم کنه البته این بهونه است.این روزا حال روحی خوبی ندارم برای همین به هر بهونه ای میخوام پیش مامانم باشم تا دلم نگیره.اگه خاله المیرا باشه که دیگه خیلی بهتره تا شب حواسم ÷رته غصه نمی خورم .

دارم سعی میکنم با کمک بابایی بهتر بشم.اونم برام دلگرمی بزرگیه اما مجبوره بره سرکار من تنها میمونم.

راستی از ٢ روز دیگه می خوام برگردم سرکار. باید به مامان سیما عادت کنی تا وقتی من نیستم پیشش بمونی.البته خیلی بهش عادت کردی اما من هنوز دلواپسم.

تو هم باید کمکم کنی عشق مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به raha می باشد